2 Ekim 2013 Çarşamba

Toprak İle Bu Senenin Son Yaz Tatili


Eylül ayının ikinci haftası son yaz tatilimizi yaptık. Bu tatil Toprak ile gittiğimiz ilk uzun soluklu otel tatili, son iki çocuksuz tatilimizdi:)


Gitmeden önce acaba oğlumun düzeni bozulur mu, yemek yer mi, uçaktan rahatsız olur mu gibi bir sürü endişeye kapıldım ama sonradan hepsinin yersiz olduğu gördüm. Ruhumun evhamlı yanı bir de hamile olunca iyice coştu:)


Eylül ayında Antalya'nın havası, doğası çok güzeldi. Manavgat'ın dalgalı denizi için aynı şeyi söyleyemeyeceğim o ayrı. Otel seçimimize gelince çok doğru bir tercih yapmışız. Günlerce çocukla, bebekle gidilebilecek otelleri araştırdım. Bebek dostu oteller arasından Ali Bey Club Park Manavgat'ı seçtik. Daha önce ben Toprak'a hamileyken gittiğimiz Güral Premier Tekirova'dan bildiğimiz bir konsept olduğu için içim çok rahattı.


Ali Bey Club Park Manavgat'ın bebekler için özel olarak düşünülmüş kum havuz alanı, çocuklara özel yemekleri, mini clubu, yeşilliği, otelin düz bir zeminde olması çok güzeldi. Hem büyükler hem de çocuklar için çok eğlenceli kaydıraklar vardı. Bir tek hamile olduğum için ben bu eğlenceyi yaşayamadım:(


Toprak gününü gün etti tek kelimeyle. Zeytin gözlüm doyasıya koştu, kumla oynadı, yüzdü, oynadı, dans etti, meyve yedi derken tatilimiz harika geçti. En çok kumlar ve kovası ile vakit geçirdi. O kovada mayosunu kaç kez yıkadı kim bilir.



İlk paketli dondurmasını babası sayesinde yedi. Annesi ev yapımı dondurma taraftarı tabii... Babaya buradan teşekkürler:)


Öğlen uykularını pusetinde uyudu. Deniz, güneş, havuz, kum onu epey yorduğu için bir de açık havada mis kokan ağaçların altında öyle güzel uydu ki bebeğim... Onun uyuduğu saatlerde ben de dinlendim, akşam üstleri de biraz kestirme yaptık beraber.


Akşam yemeklerden sonra ise çocuklar için düzenlenen aktivitelerde sahnede bol bol dans etti kendisi:) Kendini atmasın diye sahnenin bir ucunda ben bir ucunda Sarper nöbetteydik.


Bir de otelin düz ve uzun yollarında elimizi bırakıp bizim gittiğimiz yönün aksine bir koşuşu var ki, bizi gözden kaybedene kadar arkasına bakmadan kaçıyor, sonra da dönüp el sallıyordu sıpa:) Düz yollarda sorun yoktu ama havuzun kenarında bizi biraz peşinden koşturdu. Ben kendim de düşersem diye endişe ettiğim için sürekli Sarper'e "aman kaçtı, aman kayacak" diye söylenip durdum. Baba oğul birlikte çok güzel vakit geçirdiler. Benim de zor geçirdiğim ilk 3 aylık hamilelik dönemimin üstüne tatil çok iyi geldi.



Benim tatlı, minik maymunum ile bitiriyorum:)



Toprak'ın diğer tatil yaz tatili yazıları için buraya ve buraya tık tık...




4 yorum:

  1. Maşallah size :) boşuna endişelenmişsin bak oluruna bırakmak mı gerekiyor acaba bazen ? sorunsuz, tehlikesiz, bol bol eğlenerek geçirmiş gelmişsiniz ne güzel.. Çok tatlısın(ız) Topraaak :) sevgiler size..

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle Sibel'cim, oluruna bırakınca her şey daha güzel oluyor. Tatil çok güzeldi ama dönüşünde hastalık oğlumun peşini bırakmadı. Neyse ki atlatmak üzereyiz. Güzel yorumun için de çok teşekkürler. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. bu sene bizde aynı tatil köyüne gitmeyi düşünüyoruz. Acaba 20 aylık bebek ki Toprakta öyleymiş ..rahat ettiniz mi?.. Sahilde oynabildi mi veya tavsiye eder msniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgi Hanım, biz çok rahat etmiştik ve Toprak çok mutluydu orada umarım sizin tatiliniz de güzel geçer:)

      Sil