6 Ağustos 2013 Salı

Can'ın Arı Temalı 1 Yaş Doğum Günü Partisi!



Haziran ayında Can'ımızın 1 yaş doğum gününü kutladık. Dünyalar tatlısı Can'ın ilk doğum günü konsepti kendisiyle gayet uyumlu bir şekilde ARI oldu. Teyzesi gece gündüz demeden doğum günü süslerini hazırlamak için çalıştı:) Sarı renginin hakim olduğu, çocukların bol bol eğlendiği, Can'ın gülücükler dağıttığı, Toprak'ın balonların peşinde koştuğu çok güzel bir doğum günü kutlaması oldu.

Temalı doğum günü partisi hazırlıklarına aslında en az bir ay önceden başlamak gerekiyor. Etiketlerin kesilmesi & yapıştırılması, süslerin ve hediyeliklerin hazırlanması, banner yapımı, kağıt pon ponların tek tek katlanması ve açılması, kavanozların doldurulup fiyonkların bağlanması, peçetelerin katlanıp giydirilmesi, hediye poşetlerinin temaya uygun hale getirilmesi gibi bir çok detay var.  Özellikle 1 yaş kurabiyeleri ciddi bir emek istiyor. Neyse ki kurabiye yapımında annemle yengem çok hızlıydılar:)

Tüm bunları hazırladıktan sonra bir önemli konu da doğum gününün yapılacağı mekanı süslemek. Toprak'ın Mickey Temalı 1 Yaş Doğum Günü'nü evde yaptığımız için bir gün öncesinden evi rahatlıkla hazırlamıştım. Ama Can'ın doğum günü için bu kadar şanslı değildik. Ablamlar ve misafirler mekana gittiklerinde, doğum günü çocuğu Can ve tüm süslemeler ile biz daha yoldaydık. Cafeye varır varmaz tüm süslemeleri büyük bir hızla yerleştirmek zorunda kaldık.

İşte Arı Temalı 1 Yaş Doğum Günü Partisi Hazırlıkları:

"Can 1 Yaşında" etiketli su şişesi. 
Bu kez kapaklara fiyonk da ekledim. 



Arı temalı bardak, peçetelik ve çikolata


Daha önce bu yazımda bahsettiğim doğum günü hediye kavanozları


Misafirlerimiz için hazırlanan hediyelik poşetler. Tabii ki arılı:)




Oğlumun ilk doğum gününden sonra yapmasını öğrendiğim kağıt pon ponlar. Yapım aşaması biraz uzun sürdü ama çok keyif alarak hazırladım. Masalara bıraktığımız pon ponlar ortama renk kattı.


Vee Can'ın İlk Doğum Gününden Kareler...

Arıların kol gezdiği doğum günü masası:)


Arı Konseptli Cup Cake, Loli Pop, 1 Yaş Kurabiyesi ve İçecekler


Ve karşınızda Doğum Günü Çocuğu: A R I   C A N !!!


       Anne oğul aşkı...



   İyi ki Doğdun Can!!!







Biz:)


"Yaşasın balonları yine ben kaptım"



Can'ın doğum günü hediyesi. Kuzucuğun mutluluğu görülmeye değerdi. Ama akülü arabayı gören çocukların hepsi aynı anda arabaya binmek isteyince ortalık karıştı.



Veee son olarak arabaya Can'dan fazla binen Toprak








12 yorum:

  1. Arı teması çok yakışmış minik Can'a... İyi ki doğmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler.Doğumunda da arılı bir süslemesi vardı, arı gibi oldu gerçekten :)

      Sil
  2. Selam canım yakında benim kuzumunda 1 yas dogumgunu var fikir arayisindayken buldum blogunu cok da yararlı oldu, hemen takibe aldım. Ben de beklerim. Benim blogumda www.bebegimhersey.blogspot.com . Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esme umarım doğum günü hazırlıkların iyi gidiyordur, sana fikir verdiysem ne mutlu:)Şimdiden nice mutlu yaşlar dilerim. Sevgiler

      Sil
  3. Deniz'cim kardeşinle ikizmisiniz, çok benziyorsunuz da..Çok sevimli bir ailesiniz maşallah size :) Arı teması da süpper minik arlara sağlıklı yıllar :) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel'cim ben ablama cok benziyorum:) Genelde beni buyuk sanıyor herkes:p Can tam bir arı ona uygun hazırladık dogum gununu:) Cok tesekkurler Sevgiler

      Sil
  4. bu sene temanız ne olacak ne düşünüyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlum hayvanları çok seviyor, bu yüzden hayvanların olduğu bir tema hazırlıyorum.

      Sil
  5. Her şey çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.Ben de haftaya kızımın arı maya temalı 2 yaş doğum gününü kutlayacağım.Arı maya süslerinizi çok beğendim nasıl hazırlayabilirim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkür ederim, bana mail atabilir misiniz?

      Sil
  6. Kağıt ponponları nasil yaptinız acaba?

    YanıtlaSil