26 Temmuz 2013 Cuma

Minik Cam Kavanozda Bebek Doğum Günü Şekeri


Minik cam kavanozda bebek şekeri yapmayı çok sevdim doğrusu. Bu sevimli kavanozları oğlumun 1 yaş doğum günü partisi için hazırlamıştım. Kavanoz kapaklarına doğum günü temasına uygun Mickey Mouse etiketleri yapıştırdım. Ardından kurdele ile süslediğim kavanozlara boni bon şeker doldurdum ve ortaya rengarenk bir görüntü çıktı.




Can'ın Arı Temalı 1 yaş doğum günü partisi için hazırladığım yeni minik kavanoz şekerleri de misafirlerimiz için hoş bir hediyelik oldu. Bu kez minik kavanozların kapağında arı etiketi  vardı. Tema ile uyumlu olması için sarı renkli şekerlerle doldurduğum kavanozlara siyah kurdele bağladım.  Doğum günü masasındaki  arı temalı minik kavanoz şekerleri çok sevimliydi:) Arı temalı doğum gününün detaylarını da ayrıca paylaşacağım.





Doğum günü partileri için minik cam kavanozlar aklınızda olsun derim:)



21 yorum:

  1. evet şu sıralar çok moda oldu gerçekten de çok şık duruyorlar. Peki nereden alıyorsun kavanozları eminönünden mi?

    YanıtlaSil
  2. ben de bu sene dusnuyorum kızıma 3 yasına kısmet olur ınslhh .)) kavanozlar emınonunden mı nereden aldın acaba? ellerıne saglık bu arada.

    YanıtlaSil
  3. Kavanozlar Eminönü'nde satılıyormuş ama ben Bakırköy'den aldım. Cam eşya satan dükkanlarda rahatlıkla bulunabiliyor. Paşabahçenin kavanozları bu arada bunlar. Bakırköy size yakınsa aldığım yeri tarif edebilirim:)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim :)))) Bende çok seviyorum doğum günlerinde böyle şirinlikler hazırlamayı. Benim bir sorum olacak etiketleri nasıl hazırlıyorsunuz. Nette bakındım biraz ama fazla da bir şey bulamadım. Kullandığınız bir program var mı Deniz hanımcım,
    Bu arada sizi izlemeye aldım, bana da beklerim,
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Fatma Hanım, ben de sizi ve lezzetli tariflerinizi yeni keşfettim:)Parti süsleri için hazır şablonların olduğu siteler var, Paint gibi programlar ile bunları kişiselleştirebilirsiniz veya bir ozalitçiden yardım alabilirsiniz. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, bizden de İzmir'e sevgiler:))

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ,
    bende kendi dugunum icin bu sekilde sevimli kavanozlar hazirlamak istiyorum. Acaba nekadar bonibon sekerei kullandiniz ona gore alicagim. Yurtdisinda yasadigim icin burdan alip getirecegim ama karar veremedim ne kadar gerekir 250 siseye ? yardimci olursaniz cok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben 50 tane kavanoz doldurdum ve hatırladığım kadarıyla 30 tane kutuda bonibon almıştım. 50 kavanoz için fazla bile geldi. Bir kavanoza kaç adet koymak istediğinizi belirleyip ona göre alabilirsiniz belki. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Şimdiden doğum gününüz kutlu olsun:)

      Sil
    2. Tesekkür ederim :) Gercekten cok yardimci oldunuz. Dogum günü degil dügünüm icin yapicam 250 tane :) Ellerinize saglik

      Sil
  7. merhaba ellerinize saglik sahane olmus:)bayildim.rica etsem kavanozlari aldiginiz yeri tarif edebilir misiniz bakirkoyde?simdiden cok tesekkurler-asli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkcell -lcw arasi sok. tamamdir cok cok tesekkur ederim Deniz HAnim inanin eminonu kalabaligina girmek cok zor geliyordu bakirkoy iyi oldu.sevgiler :)

      Sil
  8. fiyatları nedir acaba bu kavanozlarınn : ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esma Hanım, bana mail ile ulaşabilirseniz çok sevinirim:)

      Sil
  9. merhaba ben de fatma hanımla aynı şeyi merak ediyorum etiketleri nasıl hazırladınız :) teşekkür ederim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ganime Hanım, kızınızı sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim:) Etiketler için photoshop bilen birinden destek almanız gerekir. Bir ozalitçiden hem etiketi hazırlamak hem de baskı yaptırmak için yardım alabilirsiniz. Etiketlerin eni yaklaşık 4cm oluyor. Sevgiler

      Sil
  10. Merhaba
    Çok hoş olmuşlar:))
    Stickerlar nereden?

    YanıtlaSil
  11. Sorumun cevabı varmış.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. merhaba deniz hanım bende oğlumun doğum günü için bu kavanozlardan yapmak istiyorum fakat stickerlarla ilgili bir site bulamadım örnek bir site yazarsanız çok sevirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. kavanoz değil de etiketler konusunda yol gösterirsen pek bir sevinirim :) bir türlü ücretsiz güzel bir tema bulamıyorum. Sen nerelere baktın ve hangi programda düzenlemeler yaptın biraz bilgi verebilir misin?

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar http://catchmyparty.com/printables adresine bakabilirsiniz. Veya "free cupcake topper" diye arama yapabilirsiniz. Sonra bunları photoshop ya da paint gibi programlarda kişiselleştirebilirsiniz:)

    YanıtlaSil