20 Ocak 2014 Pazartesi

Toprak "Anne" Derse

Evet aylardır oğlumun bana anne demesini sabırsızlıkla bekliyordum...

22 ayın sonunda canım oğlum Toprak bana anne demeye başladı:)

Toprak "anne" demeye başlayınca dünyalar benim oldu!

Ben doğum iznine ayrılınca oğlumla tüm günü birlikte geçirmeye başladık ve daha ilk haftanın sonunda bebeğimin ağzından anne kelimesi çıkmaya başladı. Daha önce de bazı kelimeleri söyleyip sonra söylemekten vazgeçtiği için önceleri emin olamadım. Ama sonra her gün bilinçli bir şekilde bana anne dediğini duyunca rahatladım.

Oğlumun ağzından anne kelimesini duymak bambaşka bir mutlulukmuş, darısı baba demesini bekleyen eşimin başına:)


10 yorum:

  1. Benim kızımda çok geç konuştu .."Anne " ne güzel kelimedir , bütün merhamet duygularını kabartan :)
    Hayırlı evlat olsun inşAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de yeni yeni bir kaç kelime söylemeye başladı. Buna da şükür:)

      Sil
  2. Harika:)Ne mutluluk ama değil mi?Baba da der yakında,çok öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, çok hoşuma gidiyor bana "anneee" diye seslenmesi:) Öpüyorum

      Sil
  3. Nihal Hanım, yorumunuz için çok teşekkürler ama hamile kafası yorumu yanlışlıkla uçurdum.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Demek ki 22 aylık bir çocuğun ilk defa " anne " demesinin başarısı size ait, ne mutlu size.. 1 hafta birlikte zaman geçirdiniz ve çocuk "anne" dedi, bu başarınızdan ötürü sizi tebrik ediyorum!!! Her zaman annelerin çocuklarıyla bizzat ilgilenmelerinden ve bakımlarını yapmalarından yanayım.. Keşke 22 ay beklemeseydiniz de Toprak daha erken anne deyip sizi mutlu etseydi.. Kızmayın ama biraz ihmalkar davranmışsınız...

    YanıtlaSil
  5. ay benim kızım da 11 aylık şimdiden ''anne'' demeye başladı bile güzel bir duygu :)

    YanıtlaSil
  6. Selam canım,blog yazılarım kumanda panelinde görünmüyor;dolayısıyla yedek blog açtım,oradan link veriyorum,üye olursan sevinirim:) tubannege.blogspot.com, bu arada doğumgünü yazım çıktı:)

    YanıtlaSil
  7. oğlum 9.5 aylık daha tam olarak anne demedi ama ennee diyor o bile beni mutlu etmeye yetiyor. dünyanın en güzel şeyi çocuklarmış gerçekten allah herkese nasip etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Benim 5 aylık oğlum da bazen ağlarken anneye çok benzer sesler çıkarıyor. Bilinçsizce de olsa "bana anne dedi" demek için bahane oluyor. Kim bilir gerçeği ne güzeldir. Bizim hikayemiz de www.atesveben.com blogumuzda.

    YanıtlaSil