11 Eylül 2013 Çarşamba

Yazdan Kalma Günler...



Yazdan kalma renkli ve güneşli günler... Geçtiğimiz ay, bayram tatilinde anne baba çocuk üçlüsü olarak yine Altınoluk'taydık. Yazmakta biraz geç kaldım ama yaza henüz veda edemiyorum.

Oğlum bayramda çok keyifli günler geçirdi. Deniz, güneş ve kum kimi mutlu etmez ki? Onun kadar biz de eğlendik. Ama hem hamileliğimin en halsiz olduğum dönemine denk geldiği hem de Toprak'ın peşinde çok koşturduğum için oldukça yoruldum.

Toprak, içi su dolu bir kova ve kumlar ile oynarken pek eğlendi:) Kumları yemeye çalıştı. Denize taşlar attı. Babasıyla bol bol denize girdi. Deniz biraz soğuk olduğu için denize girerken biraz söylendi, sım sıkı boynuna sarıldı ama sonra suyun soğukluğuna da alıştı.



Her zaman olduğu gibi yine başka çocukların eşyaları oğluma daha cazip geldi.

" Bu simitler ile oynamak daha mı güzel ne? :)"



Tatilde yemek konusunda biraz sıkıntı yaşadık ama çok üstüne gitmedim. Yemek yemek istemedi bol bol meyve tüketip, su içti. Toprağı hiç bu kadar su içerken görmemiştim doğrusu. Hatta suluğundan istediği kadar su içemeyince şişeye sarıldı yavrum.




Altınoluk'a arabayla gittik. Yola çıkış saatimizi Toprak'ın gece uyku saatine denk getirdiğimiz için yolda sorun yaşamadık. Sadece gittiğimiz ilk gün Kaz dağlarının oksijeninin de sayesinde günün çoğunluğunu uyuyarak geçirdi bebeğim. Dönüş yolculuğumuz ise gidişimize göre oldukça uzun sürdü. Bu kez gündüz yola çıktığımız için hava çoook sıcaktı ve klima çalıştırdık. Yolda çok anlayamadık ama  arabanın kliması bizi çarptı. Döndükten hemen sonra önce Toprak ardından ben hastalandık. Toprak benden daha kolay iyileşti. Ben ilk kez hamileyken soğuk algınlığı yaşadım ve toparlanmakta çok zorladım. İyileşmem iki hafta kadar sürdü.

Önümüzdeki hafta inşallah son bir tatil daha yapıp, yaza veda edeceğiz. Yeni çocuklu tatil maceralarında görüşmek üzere...

                                                  Toprak'ın bir önceki tatil yazısı
                                                  Bebekli tatil ihtiyaç listesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder