20 Mart 2013 Çarşamba

İlk adım





Toprak bir süredir yürüme vaktinin geldiğini hissettiriyordu bize. Acaba ne zaman yürüyecek diye merakla beklerken oğlum ilk adımlarını  geçtiğimiz hafta attı. Böylece bebeğim 13 aylıkken ilk adımlarını atmış oldu:) İki gün içinde de şaşılacak bir gelişim göstererek yürümeye başladı. Toprak yürüyerek ne kadar büyük bir şey başardığının farkında. Yürürken öyle mutlu oluyor ki yavrum ellerini havaya kaldırarak seviniyor. Bu anlarda yüzündeki mutluluk ifadesini tarif etmek imkansız! Ben de oğlumun yürümeye başlamasıyla çok farklı bir heyecan yaşıyorum, seviniyorum. Gecen sene bu zamanlar yeni yeni kendine gelen bebeğimin ilk adımlarıyla duygulanıyorum. Tabii bu duygusallığın altında yengeç burcu bir anne olmamın etkisi de yok değil:)



"Yürümek yorucu, şimdi dinlenme zamanı"





1 yorum:

  1. Maşallah allah nazardan saklasın :)Bloğunuzu takibe aldım bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.Sevgiler..

    YanıtlaSil